Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 27 Вер 2020, 09.55.45

Офіційний сайт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня села Борочиче Горохівського району Волинської області

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зарубіжна література

Дистанційне навчання

5 клас

  1. Написати твір, підготуватися до якого було задано на  17.03 «Порівняльна характеристика Тома Сойєра та Полліанни»(за романами М. Твена та Е. Портер) або « Чого навчила мене гра в радість»( за романом Е. Портер «Полліанна).
    2. На урок позакрасного читання прочитати твір Джеймса Баррі «Пітер Пен».
      3. З підручника скорочено або за бажанням у повному обсязі прочитати повість- казку Л. Керролла « Аліса в краіні див». Виписати в робочий зошит  та знати визначення  «фантастика»,»нонсенс».
       Відповідати усно на запитання підручника на ст. 220.
        Завдання 6 зі ст. 220 виконати у зошиті
         3. Вивчити напам‘ять вірш Марини Цвєтаєвоі «Книжки в палітурках червоних».

5-Д Льюїс Керролл "Аліса в країні див" (с.202-231), читати, дати відповіді на запитання.

6 клас

1. Написати твір, підготуватися до якого було задано на 16.03: « Мистецтво у долі людини»( за повістю В. Короленка «Сліпий музикант).
    2. На урок позакласного читання прочитати повість Г,Бічер- Стоу» Хатина дядька Тома»
    3. Самостійно прочитати біогафію Мацуо Басьо. Вивчити 3-4 хайку за бажанням. Виписати в зошит та вивчити визначення «хайку», «ліричний герой»( ст 192-195). Відповідати на запитання на ст 195 підручника
     4.Прочитати біографію та виконати в зошиті хронологічну таблицю «Роберт Бернс. Життя і творчість»
Вивчити напам‘ять поезію Р. Бернса « Моє серце в Верховині»
       5. Навчитись виразно читати вірш Дж. Родарі « Листівки з видами міст».
      Відповідати на запитання на ст. 205
        6. Виконайте письмово в робочому зошиті одне із завдань  пункту 5( « а «або «б»)

7 клас

  1. Виконати в зошиті хронологічну таблицю «Артур Конан Дойл. Життя і творчість»
     2. Прочитати оповідання «пістрява стрічка»
       3. Виписати в зошит , розуміти та знати визначення «дедукція»,»дедуктивний метод», «оповідач», «розповідач», « точка зору».
    Вміти аналізуватм прочитане
     2. До уроку позакласного читання підготувати одне- два оповідання про Шерлока Холмса, прочитані самостійно
      3. Самостійно опрацювати біографію О. Генрі
       Виписати в зошит та знати визначення « Новела»
        Прочитати новели О. Генрі «Дари Волфів» та « Останній листок».
          Виписати у зошит, хто такі волфи.
        4. Підготувати тези до твору про любов до ближнього, іі практичне втілення героями літератури

8 клас

1.Прочитати уривки з роману М. де Сервантеса Сааведри «Дон Кіхот» ( частина перша)
     2. Виписати в зошит  та розуміти визначення « роман»,  « вічний образ»
       3.Дати письмову відповідь на запитання « Чи потрібні сьогодні Дрн Кіхоти?»
        4. Написати контрольний твір на одну із тем: « Почуття , сильніше за смерть( за трагедією В. Шекспіра « Ромео і Джульєтта») або « Благородний лицар Дон Кіхот - герой і дивак»( за романом Сервантеса « Дон Кіхот»)
         5. На урок позакласного читання прочитати п»єсу Мольєра «Тартюф».

9 клас

1. Тема. "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ початку ХХ ст.  Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал с.207-209, дати відповіді на питання 1-7, с.234-235 (усно).

2. Генріх Ібсен (1828-1906). Роль Г.Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. "Ляльковий дім", як соціально-психологічна драма. Д/з. Прочитати драму Г.Ібсена "Ляльковий дім", переглянути кінофільм "Ляльковий дім", 1973р.

  1. Генріх Ібсен «Ляльковий дім». Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Образна система. Д/з. Дати відповіді на запитання 6-16(с.235) усно.
  2. Композиція п’єси. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу. Д/з. Написати твір-роздум на тему «Нора Хельмер – особистість чи «лялька» (за твором Г.Ібсена «Ляльковий дім»)
  3. Бернард Шоу (1856-1950). Особливості світогляду Б.Шоу. Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал з підручника (с.236-238); прочитати Давньогрецький міф про Пігмаліона і Галатею; прочитати драму Б.Шоу «Пігмаліон».
  4. Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон». Д/з. Дати письмову відповідь на запитання: Чому наше мовлення є віддзеркаленням нашого внутрішнього світу?
  5. Динаміка образу Елайзи Дулітл. Д/з. Дати відповіді на запитання 6-17 (с.269) усно

10 клас

Традиції та новаторські зміни поезії середини і другої половини ХІХ століття. Шарль Бодлер. Поль Верлен. Артюр Рембо. Опрацювати текст (с.190-231), дати відповіді на питання, вивчити на пам'ять вірш Ш.Бодлера "Альбатрос"

11 клас

 1.Виконати розгорнуту хронологічну таблицю «Е. Гемінгвей. Життя і творчість»
   2. Прочитати повість Гемінгвея « Старий і море». Уміти пояснити: притча, підтекст, індивідуальний стиль письменника, національний колорит, ліричний монолог
     3.Самостійно опрацювати біографію Г.Маркеса
      4.Прочитати оповідання Маркеса «Стариган з крилами». Письмово дати відповідь на запитання  «Як показана  в оповіданні моральна деградація людства?»
     5. Прочитати твір японського письменника Кавабата Ясунарі « Тисяча журавлів», виконати хронологічну таблицю « «Ясунарі Кавабата. Життя і творчість»
       6. Написати твір на одну  з тем : «Коли повернеться янгол?» за новелою Маркеса «Стариган з крилами» або « Чому повість Е. Гемінгвея « Старий і море» називають повістю- притчею?»
      7. На урок позакласного читання готуємо «Голуб» Патріка Зюскінда.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright BorStudio© 2020
Хостинг від uCoz