30 листопада 2017 р. у ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Борочиче проведено психолого-педагогічний консиліум по вдосконаленню навчально-виховної роботи та вивченню індивідуальних особливостей учнів 5 класу.
Педагоги-предметники зробили підсумки спостережень за пізнавальною активністю учнів та розвитком їх індивідуально – типологічних особливостей. Вони відзначили, що вчителям-предметникам важливо погоджувати обсяг домашніх завдань і графік контрольних робіт з метою уникнення дез-адаптації і подолання кризи підліткового віку дитини в враховувати такі фактори формування колективу:
- зміст, організація та умови діяльності;
- особливості роботи органів самоуправління;
- характер керівництва ( демократичний );
- ступінь співпраці формальних і неформальних лідерів;
- соціально – демографічні (сімейні) і психологічні особливості членів колективу ( темперамент, психічні стани: тривожність, імпульсивність, гіперактивність, вразливість…).
Класний керівник Загоровська Т.П. повідомила про матеріально – побутові умови проживання учнів 5 класу, стилі міжособистісного спілкування в сім’ях.
Практичний психолог Трачук О.Я. розповіла про роботу з вивчення процесу адаптації п’ятикласників у першому півріччі, про психологічні дослідження пізнавальної, мотиваційної сфери, характерологічні особливості учнів, про згуртованість класного колективу.
Завуч школи Городь Е.І.зробила аналіз успішності учнів 5 класу в системі класноузагальнюючого контролю.
Заступник директора з виховної роботи Луговська Н.Б., організатор учнівської молоді Волошина Н.В. виступили з повідомленнями про громадську активність учнів, участь їх у конкурсах, акція, гуртках.
Бібліотекар школи Шевчук Ж.В. розповіла про різноманітні читацькі інтереси учнів 5 класу та їх участь у всіх заходах, які проводяться з популяризації української книги.
Заступники директора школи і практичний психолог розробили рекомендації педагогам, які працюють у 5 класі.
|